Nejlepší historický hotel v Evropě je podle Haute Grandeur Global Excellence Awards Grand Hotel Kempinski

Prestižní ocenění Haute Grandeur Global Excellence Awards 2018 poputují tento rok také do Vysokých Tater. Ocenění, které berou v úvahu hodnocení hostů a profesionálů z oblasti hotelnictví ze 16ti portálů, jako jsou Tripadvisor, Booking nebo Expedia, získal ve více kategoriích tatranský Grand Hotel Kempinski s hotelovým ZION SPA LUXURY.

Grand Hotel Kempinski High Tatras získal prvenství v kategoriích Best Historical Hotel in Europe, Best Romantic Hotel in Czech, Best Destination Wedding Hotel in Czech a Best Spa Hotel in Slovakia. Luxusní hotel na břehu Štrbského Plesa je vyhledávaný nejen pro svou kvalitu a prvotřídní služby, ale také pro krásné prostředí. A právě to je jedním z kritérií, které hodnotí odborná porota u nominovaných hotelů. Kromě prostředí posuzuje samozřejmě pokoje, jídlo, restauraci, bar, ale také ohled na životní prostředí a wellness zónu. Právě tatranské ZION SPA LUXURY získalo prvenství ve více kategoriích: Best Signature Spa Treatment in Czech Republic za unikátní proceduru Jalovcové polechtání, Best Resort Spa in Slovakia, Best Health & Wellness Spa in Czech Republic a Best Destination Spa in Slovakia.

Toto ocenění nás speciálně těší, protože při hodnocení kladla porota důraz na zpětnou vazbu hostů. V našem hotelu jim nabízíme jen to nejlepší, čehož důkazem je i to, že se k nám opakovaně vracejí. Osloví je u nás hlavně atmosféra hotelu, v níž se spojuje romantika s historickým půvabem a zároveň tento ikonický hotel nabízí veškerý luxus a pohodlí dnešní doby,” říká Kathrin Noll, generální manažerka Grand Hotelu Kempinski High Tatras. Ocenění vnímá jako závazek odpovědnosti i generální ředitelka ZION SPA. “Ocenění, které získáváme díky pozitivním hodnocením našich hostů jsou pro nás závazkem do budoucnosti. Naši hosté si zvykli na 5-hvězdičkový standard a my jim chceme zaručit, že ho u nás vždy najdou,” řekla Anna Jarinová.

Mezinárodní ocenění Haute Grandeur Global Awards se udělují od roku 2014 a slavnostní ceremoniál se koná každý rok v jiné zemi. Letos ceny předávali 1. listopadu v Dubaji. Při hodnocení se berou v úvahu nejen recenze hoteliérů či pracovníků, ale i marketing hotelu, zpětné vazby na TripAdvisor, webové stránky či sociální sítě. Zároveň každý z hotelů může během jednoho roku oslovit své hosty, aby se podělili o svůj názor a hodnocení, díky čemuž má hotel větší šanci uspět ve své kategorii.

Zdroj foto: archiv společnosti

Líbil se Vám náš článek?