Královské pivo si žádá královskou láhev. Krušovické pivo se začne plnit do unikátního skla

Nova lahve piva KrušoviceNaprosto unikátní láhev, která nemá v historii obdoby, pustí v nejbližší době na český pivní trh značka Krušovice. Mezi základní odlišnosti prémiového designu láhve oproti dřívějšímu pivnímu sklu patří například nápis na dně láhve, embosování a méně použitých etiket. Královskou láhví se značka hrdě hlásí ke svému pivovaru, který leží ve světově proslulé žatecké oblasti, a k používaným surovinám.

Před časem značka Krušovice pivařům představila nové sklo v hospodách, autorem půllitru zvaného Rudolf se stal světoznámý designér Maxim Velčovský. Něco unikátního, co tady ještě nebylo, chtěla značka uvést na trh i letos – a tak se zrodila královská láhev. Výsledek opravdu stojí za to.

Ochutnejte konopné pivo
konopné pivoZajímavé, nesycené, nepasterované pivo vyráběné v pivovaru rodiny Trojanových 10 km za českou hranicí. Bez přidaného cukru, chmelových výtažků či barviv. Výtažek z konopných květů propůjčuje pivu nezaměnitelný charakter.

Koupit

Tato královská láhev představuje nové, jednodušší logo Krušovic a má na rozdíl od své předchůdkyně podstatně dynamičtější, sebevědomější a omlazenější design. Absolutní novinkou je i četné embosování (plastické prvky). Tímto způsobem je na láhvi zobrazený rok 1581, kdy byl pivovar založen. Královská korunka, která značí jedinečný symbol značky, evokuje prostřednictvím krále historii i současnost.  Krušovice jsou dále vůbec první pivní značkou v ČR, která se může pochlubit svým vlastním mottem „Buď jsi král, nebo ne“ vyobrazeným přímo na láhvi. Etiketa reprezentuje světově proslulou žateckou chmelovou oblast, k níž se pivovar hrdě hlásí. Zvolené zemité barvy evokují propojení s vybranými surovinami,“ uvedla manažerka značky Krušovice pro domácí i zahraniční trh Lenka Kroupová. Pivní víčko nese znak minimalistického designu a nově má na sobě číslici daného piva včetně královské korunky.

Uvedení nového skla do oběhu je náročné i z hlediska výrobního procesu. „Vzhledem k unikátnímu designu a tvaru je nová láhev oproti těm dosud používaným značně odlišná, proto bylo pro celý krušovický tým náročné „vychytat“ všechny zvláštnosti při zavedení do výroby. Vyladění tohoto procesu představovalo celou řadu úprav a testů,“ řekl ředitel a vrchní sládek pivovaru v Krušovicích Igor Mandryš. Úpravy se týkaly neobvyklého zúžení těla láhve, celkem tří typů embosů, plnění i etiketování.