REMOSKA PŘESÍDLILA Z FRENŠTÁTU DO KOPŘIVNICE
Remoska otevřela novou výrobní halu v Průmyslovém parku v Kopřivnici. Společnost tak bude schopna pokrýt zvyšující se poptávku nejen po známých pečicích mísách, ale hlavně po širokém sortimentu kuchyňského vybavení. A i když nová hala nabídne možnost automatizace výroby, základem zůstává i nadále poctivá ruční práce, která dává všem výrobkům společnosti
Remoska punc kvality a poctivosti.
Výroba společnosti Remoska se dnešním dnem kompletně přesunula z Frenštátu pod Radhoštěm do nové 4700m? velké výrobní haly v Průmyslovém parku v Kopřivnici. Stavba trvala celý rok a doladění technologie dalších 8 měsíců. „Naše společnost za posledních pět let poskočila do nového tisíciletí. Jeden typ pečicího hrnce nahradilo celé portfolio kuchyňského vybavení a starou manufakturu nahradila moderní výrobní hala. Zajistíme tak alternativu českého výrobce pro všechny tuzemské domácnosti,“ řekl během slavnostního otevření haly Petr Vaněček, jednatel a výkonný ředitel společnosti Remoska s.r.o. A že se českému výrobci kuchyňského vybavení daří. Poptávka po produktech Remoska vzrostla za posledních pět let trojnásobně. Navýšení výrobní kapacity tak bylo nevyhnutelné. V nové hale v rámci jedné směny vyrobí až 5000 kusů výlisků a smontují kompletně 600 kusů pečících mís. Výroba prošla také notnou modernizací.
Inovace, ale i poctivá ruční práce
Od výroby polotovary, který je v nové hale společnosti Remoska automatizován a obsluhují ho tak pouze tři zaměstnanci, přichází finalizace každého kusu k montáži a balení. A právě tady je poctivá ruční práce nezastupitelná. V této fázi výroby prochází každý produkt až dvanácti páry rukou. Celkem společnost Remoska přijala na směnu deset nových zaměstnanců, aby tak byla schopna pokrýt poptávku. „Nová výrobní hala otevírá nové příležitosti nejen pro tuzemský trh, ale především se stáváme významným a konkurenceschopným hráčem na evropském trhu,” řekl Jan Pešat, obchodní ředitel společnosti Remoska s.r.o. A kde je Remoska nejvíce doma? 60% produkce míří na český a slovenský trh. Nejsilnějším zahraničním partnerem a odběratelem je pak dlouhodobě Velká Británie. Remoska ale umí vařit nejen tradiční český řízek nebo vepřo knedlo zelo, ale i exotické pokrmy, a to třeba díky prodeji v Jihoafrické republice, kde se Remoska prodávají už patnáct let.
Široké portfolio produktů Remoska
Nové kulinářské trendy se nevyhnuly ani české tradiční značce. Remoska aktivně reaguje na poptávku a vyrábí tak nejen na celém světě známé pečicí mísy, ale i pánvičky, hrnce a další příslušenství. „Naše značka je rodinným stříbrem českých domácností a jsme moc rádi, že díky nové výrobní hale tato více než 65 let dlouhá tradice může pokračovat, a to i díky podpoře z Evropského fondu pro regionální rozvoj,“ řekl v rámci otevření nové haly majoritní vlastník společnosti Remoska s.r.o. Zdenek Sartoris.
V rámci slavnostního otevření nové haly Remoska představila také nový showroom a „Remoska Kitchen“, tedy výukové centrum vaření, které bude sloužit široké veřejnosti, ale i jako stylová možnost vyžití pro originální firemní teambuildingy.
ZDROJ FOTO – ARCHIV SPOL.