FLIXBUS komfort nově na pěti kontinentech


Jarně zelené autokary společnosti Flixbus jsou na českých silnicích už ustáleným jevem. Stále více zájemců využívá jejich služeb, pokrývajících mimořádně širokou paletu požadavků. S využitím sítě společnosti můžeme zamířit na dovolenou, na prodloužený víkend, na návštěvu příbuzných, za kulturou, památkami, odpočinkem, zábavou. To vše by ještě nebylo až tak výjimečné. Flixbus však věnuje opravdu mimořádnou pozornost logice svých tras, jejich vzájemnému propojení, načasování, volbě zastávek a cílů, aby se maximálně přiblížil požadavkům a zájmům svých klientů. To vše prostřednictvím více než 6000 destinací ve více než 40 zemích. Rozvoj se však nezastavuje – v těchto dnech Flixbus vstupuje na pátý kontinent – do Austrálie…

Právě vznikající nabídka osloví především účastníky australské letní turistické sezóny. Po deseti letech mezinárodní expanze v Evropě, nedávném startu v Mexiku a rostoucím provozu v Indii představuje Austrálie nový milník a vkročení do asijsko-pacifického prostoru. Obchodní model, osvědčený ze 44 zemí, kombinuje globální technologické a provozní znalosti se silnými partnery, znalými místních podmínek. Pokračuje tak expanze do asijsko-pacifického regionu, tentokrát s důvěrou v potenciál australského trhu. „Austrálie byla v našem hledáčku už dlouho, ale kvůli jedinečné geografii této země nám trvalo trochu déle, než jsme se tam dostali. Její potenciál nám však byl vždy jasný. Zahajujeme další kapitolu naší globální cesty, po více než deseti letech prokazatelného úspěchu v Evropě a Severní Americe a pokračujícím přesvědčivém růstu v Latinské Americe a Indii,“ komentoval novinku André Schwämmlein, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Flix..

Strategická expanze do asijsko-pacifického regionu se stává hlavní hnací silou růstu globálního trhu dálkové dopravy. Předpokládá se, že segment meziměstských autokarových služeb poroste tempem 12,2 %. Přestože Indie hraje významnou roli, zejména v rychle rostoucím segmentu prémiových soukromých autokarů, projekce odráží širší potenciál regionu. Růst je podporován zvyšujícím se blahobytem, zlepšující se infrastrukturou a omezenými alternativami železniční dopravy. „Austrálie je sama o sobě atraktivním růstovým trhem, ale také dalším milníkem v působení společnosti Flix v celém asijsko-pacifickém regionu. Je to krok v budování propojené a udržitelné budoucnosti cestování po celém světě. Spolu s Latinskou Amerikou tvoří tyto dva regiony jádro našeho dlouhodobého plánu růstu a inovací. Přestože stávající provozovatelé nabízejí moderní vozidla, zůstává tento sektor do značné míry tradiční, pouze s částečnou digitální integrací. To otevírá prostor pro skutečné inovace, zaměřené na zákazníka a plně digitální zážitek, kdy můžeme těžit z naší globální zákaznické základny, která bude ráda nově cestovat po Austrálii s FlixBusem,“ uzavírá Schwämmlein.

Společnost Flix bude fungovat na základě svého běžného obchodního modelu dlouhodobého partnerství, který se úspěšně uplatnil ve více než 40 zemích na čtyřech kontinentech. Model kombinuje technologii společnosti Flix s provozními znalostmi místních autobusových dopravců a zajišťuje cestujícím kvalitní, bezpečný a spolehlivý zážitek. Svou novou australskou pobočku otevírá společnost Flix v Sydney. Celosvětový rozmach přináší i budoucí prosperitu lokalních komunit. S více než půl miliardou cestujících od zahájení provozu a více

než 6800 destinacemi skupina Flix celosvětově mění tvář dálkového cestování. Poslání Flixu spojuje technologie, udržitelnost a posílení postavení zákazníků a vytváří chytré možnosti cestování napříč kontinenty. Pro každého cestujícího se tu nabízí nadstandardní komfort, včetně možnosti využít různých aplikací ke zvýšení komfortu své cesty.

Miroslav Navara/TZ

Líbil se Vám náš článek?